مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-23ورزشي

بیت الله عباسپور راه ورزشکاران ایرانی به مسابقات مسترالمپیا را باز کرد


نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان  البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان فقید جهان زنده یاد روح الله داداشی و زنده یاد بیت الله عباسپور گفت: - ایسنا/البرز نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان  البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قهرمانان فقید جهان زنده یاد روح الله داداشی و زنده یاد بیت الله عباسپور گفت: اگر امروز هادی چوپان پرچم سه رنگ ایران را در مسابقات مسترالمیپا به اهتزاز درمی آورد و مدال طلا را بر گردن می آویزد، نشان دهنده این است  که ما می توانیم در این رشته در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

علی دادشی در گفت و گو با ایسنا، گفت: امروزه ورزش بدنسازی را به عنوان یک رشته پرهزینه تلقی می کنند، چرا که هزینه های بسیار بالای خرید مکمل های ورزشی برای یک ورزشکار حرفه ای باعث شده بسیاری از افراد فقط باشگاه را برای فعالیت های روزمره خود انتخاب کنند و از فعالیت حرفه ای در این رشته خودداری کنند.

داداشی افزود: عدم حمایت از این رشته و حذف برنامه قویترین مردان ایران از برنامه های صدا و سیما انگیزه را جوانان و ورزشکاران گرفت.

وی گفت: بسیاری از جوانان آن زمان با دیدن این برنامه جذب باشگاه های بدنسازی می شدند که این امر حمایت از باشگاه دار و مربی را دو چندان می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت الله عباسپور راه ورزشکاران ایرانی به مسابقات مسترالمپیا را باز کرد

بیت الله عباسپور راه ورزشکاران ایرانی به مسابقات مسترالمپیا را باز کرد