مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-23اجتماعي

لزوم همکاری بخشداری ها و دهیاران استان کرمان در شناسایی افراد بیسواد


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاران باید همکاری لازم را با ادارات آموزش و پرورش در خصوص شناسایی و معرفی افراد بیسواد داشته باشند.

- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان تاکید کرد لزوم همکاری بخشداری ها و دهیاران استان کرمان در شناسایی افراد بیسواد ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان گفت: فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاران باید همکاری لازم را با ادارات آموزش و پرورش در خصوص شناسایی و معرفی افراد بیسواد داشته باشند.

کورش احمدیوسفی سوم بهمن ماه در دیدار با معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان ضمن ارائه آماری از وضعیت کمی و کیفی بیسوادی در سطح استان و مقایسه آن با نرخ کشوری، اظهار کرد: ریشه کنی بیسوادی عامل اساسی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه همه متولیان امر آموزش با مشارکت بخش دولتی و غیردولتی از جمله دفاتر تسهیلگری، گروه های جهادی، بسیج و .

باید نسبت به شناسایی و ساماندهی بازماندگان از تحصیل با اولویت کودکان و نوجوانان اقدام نمایند، افزود: فرمانداری ها نیز باید همکاری لازم را با ادارات آموزش و پرورش در سطح شهرستان ها داشته باشند و در این راستا دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همکاری بخشداری ها و دهیاران استان کرمان در شناسایی افراد بیسواد

لزوم همکاری بخشداری ها و دهیاران استان کرمان در شناسایی افراد بیسواد