مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-23ورزشي

آیا فولاد در سراشیبی سقوط مدیریتی گام برمی دارد؟


یک کارشناس فوتبال معتقد است در صورت انتخاب گزینه مطرح شده برای مدیرعاملی باشگاه فولاد، این باشگاه در سراشیبی سقوط مدیریتی گام برخواهد داشت.

- امین یزدانی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروزه در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی هنری و به ویژه در رشته جذاب و عالم گیر فوتبال، نقش تعیین کننده و کلیدی تیم مدیریتی در موفقیت باشگاه ها در تمام ارکان آن بر کسی پوشیده نیست.

هرگاه مدیریت یک باشگاه را افراد کاربلد، متخصص و آشنا برفضا و فرهنگ فوتبالی آن منطقه تشکیل دهد، قطعا گامی موثر و پیشتازگونه در جهت دستیابی هرچه سریع تر به اهداف کلی باشگاه رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: اساسا این تیم مدیریتی است که عاملی موثر و حیاتی در برنامه ریزی سه گانه و دورنمای باشگاه ها را محسوب می شود، هرچه تیم مدیریتی قوی، متخصص و رزومه دار و آشنا برفضای باشگاه باشد، صد درصد موفقیت آن نیز روشن و امیدوار کننده به نظر می رسد.

این کارشناس فوتبال با اشاره به تغییرات مکرر مدیریتی در باشگاه فولاد و مطرح شدن نام آجرلو برای مدیرعاملی این باشگاه، عنوان کرد: باشگاه بزرگ، بازیکن ساز و برند فوتبال خوزستان، مدتی است که تغییراتی در شکل مدیریت آن اتفاق افتاده و همین عامل، باعث شده تا هواداران و علاقه مندان این تیم و تمامی خوزستانی ها به شدت نگران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فولاد در سراشیبی سقوط مدیریتی گام برمی دارد؟

آیا فولاد در سراشیبی سقوط مدیریتی گام برمی دارد؟