مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-23اقتصادي

عدم کمبود آرد در استان سمنان/ مردم تخلفات را گزارش کنند


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه کمبودی در زمینه تأمین آرد نانوایی ها وجود ندارد، گفت: هیچ نانوایی در استان به دلیل کاهش یا عدم سهمیه تعطیل نیست.

- عبدالرحمان تحصیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به مشکلات نانوایی های استان سمنان و تعطیلی برخی نانوایی ها به واسطه کمبود آرد، تاکید کرد: سهمیه نانوایی ها در سراسر استان سمنان با یک پایش که از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی و خدمات بازرگانی و به عبارت دیگر اعضای کارگروه آرد و نان تعیین می شود لذا تاکنون هیچ گونه کمبود آردی در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در زمینه کمبود سهمیه آرد نانوایی ها نیز هیچ موردی مشاهده نشده است، افزود: با توجه به تدابیری که در هفته های قبل اندیشیده شد، طی روزهای قبل که برودت شدید هوا را داشتیم در استان سمنان نه تنها هیچ گونه قطعی گاز نانوایی ها را نداشتیم بلکه حتی افت فشار منجر به تعطیلی نانوایی های استان هم رقم نخورده است.

تمهیدات لازم فصل سرما مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه یکی از تمهیدات دیگری که ما در ایام سرد سال اندیشیدیم فعال کردن واحدهای پخت نان خشک و قابل نگهداری بود، بیان کرد: از ناحیه بازرگانی و خدمات غله هیچ نوع عدم تخصیصی به نانوایی در استان نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم کمبود آرد در استان سمنان/ مردم تخلفات را گزارش کنند

عدم کمبود آرد در استان سمنان/ مردم تخلفات را گزارش کنند