مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-23سياسي

چراغ کنسرت ها با «بوم بوم» روشن می شود!/ بلیت 650 هزار تومانی؟


«زانکو» از خوانندگان نوظهور دهه 90 موسیقی ایران، بر اساس اعلام یک سامانه رسمی فروش بلیت، بعد از مدت ها قرار است طلسم برگزار نشدن کنسرت های پاپ را بشکند.

- زانکو از خوانندگان نوظهور دهه 90 موسیقی ایران، بر اساس اعلام یک سامانه رسمی فروش بلیت، بعد از مدت ها قرار است طلسم برگزار نشدن کنسرت های پاپ را بشکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از سامانه رسمی فروش بلیت کنسرت ها از روز گذشته پس از مدت ها، از برگزاری اجرای زنده زانکو خواننده موسیقی پاپ در روز پنجشنبه ششم بهمن ماه به رهبری ارکستر رضا پوررضوی در دو نوبت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران خبر داده است.

براساس اعلام این سامانه، مرحله فروش بلیت کنسرت یاد شده که به نوعی اولین کنسرت با فروش بلیت طی ماه های اخیر موسیقی کشورمان محسوب می شود، از ساعت 13 امروز دوشنبه سوم بهمن ماه آغاز می شود.

هنوز قیمت رسمی بلیت های این اجرا اعلام نشده است اما برخی خبرهای غیررسمی حکایت از قیمت گذاری 250 تا 650 هزارتومانی برای این اجرا دارد.

زانکو یکی از خوانندگان موسیقی کشورمان است که اغلب او را با آهنگ مثلا [مثلا روم زوم کنی، بوم بوم کنه قلبم] می شناسند؛ قطعه ای که هنوز مشخص نیست آیا در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته است یا خیر؟ و در صورت صدور مجوز برای آن، چگونه فرآیند آن طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ کنسرت ها با «بوم بوم» روشن می شود!/ بلیت 650 هزار تومانی؟

چراغ کنسرت ها با «بوم بوم» روشن می شود!/ بلیت 650 هزار تومانی؟