مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-23سياسي

تبدیل دانشگاه فرهنگیان به 31 دانشگاه جامع استانی


مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه دانشگاه تربیت معلم باید حکیم ساز باشد، گفت: این دانشگاه باید در جایگاه آرمان شهر تربیت معلم جهان اسلام قرار گیرد که اضلاع آن استاد، - برنامه جامع درسی، راهبران تربیتی و محیط زیست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان الزهرا (س) زنجان، حجت الاسلام عین اله عابدی در آیین تکریم و معارفه مدیر امور پردیس فرهنگیان استان زنجان که شامگاه روز گذشته (2 بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: دانشجومعلم اگر مرواریدگونه تربیت شود، می تواند به مدت 30 سال به جامعه عزت ببخشد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می فرمایند من دانشگاه فرهنگیان را جزو مصالح یک کشور می دانم و همه مسئولان را مکلف می کنند که چالش های این دانشگاه را شناسایی و درمان کنند، افزود: توجه به این مطلب یک وظیفه است و بنا نیست این وظیفه را در لابه لای مسئولیت های دیگر کم کنیم.

این مسئول به تصویب برنامه راهبردی دانشگاه فرهنگیان توسط رییس جمهور اشاره کرد و گفت: این برنامه تا افق 1406 متغیرهای سازنده دانشگاه فرهنگیان را برای ما مشخص می کند که اقدامات امیدآفرینی در مصوبات آن شکل گرفته است.

عابدی حضور یک هزار نفر از دکترمعلمان و برگزیدگان خاک خورده عرصه تعلیم و تربیت در این دانشگاه را یکی از مصوبات این برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل دانشگاه فرهنگیان به 31 دانشگاه جامع استانی

تبدیل دانشگاه فرهنگیان به 31 دانشگاه جامع استانی