مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-23اقتصادي

صف های طولانی بنزین در جنوب کرمان/ مشکلی که تکرار می شود


مشکل تامین سوخت خودروها هر از چند گاهی گریبان ساکنان جنوب کرمان را می گیرد و این روزها مجدد صف های طولانی سوخت در این شهرستان ها تشکیل شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: همین چند ماه قبل بود که اجرای طرح های ویژه عرضه سوخت در جنوب کرمان موجب انتقاد مسئولان شد و در نهایت عرضه سوخت با اصلاح سیاست های قبلی به وضعیت عادی برگشت و صف های سوخت در جنوب استان کرمان برچیده شد اما اواخر هفته گذشته شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه گنج، رودبار، منوجان و فاریاب مجدداً شاهد تشکیل صف های طولانی عرضه سوخت هستند.

زمان زیادی از وقت مردم این منطقه در صف های طولانی برای سوخت گیری سپری می شود و برخی از پمپ های بنزین نیز قبل از سوخت گیری همه خودروهای موجود در صف سوخت تمام می کنند.

تأخیر در ارسال سوخت به جنوب کرمان تأخیر در ارسال سوخت به این شهرستان ها به دلیل سردی هوا، افزایش تقاضا برای سوخت به خصوص گازوییل برای گرم کردن گلخانه ها و البته از همه مهم تر عرضه سوخت خارج از شبکه به قاچاقیان سوخت از عوامل مهم کمبود سوخت در جنوب استان کرمان محسوب می شود.

طبق بررسی های صورت گرفته افراد سود جو نیز با عرضه بنزین در بازار آزاد بنزین را تا لیتری 13 هزار تومان در زهلکوت به مردم عادی می فروشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی بنزین در جنوب کرمان/ مشکلی که تکرار می شود

صف های طولانی بنزین در جنوب کرمان/ مشکلی که تکرار می شود