مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:202023-01-23اقتصادي

لغو و تاخیر 9 پرواز فرودگاه اهواز در پی مه سنگین


برای سومین روز متوالی وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن 9 پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد.

- از ساعات ابتدایی صبح امروز، 3 بهمن ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پروازها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز تاکنون 7 پرواز ورودی و خروجی این فرودگاه باطل شده است و 2 پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

تاکنون پروازهای ورودی شماره 5852 هواپیمایی وارش از مبدا تهران، پرواز شماره 2670 هواپیمایی کارون از مبدا شیراز و پرواز هواپیمایی سپهران با شماره 4304 از مبدا تهران به دلیل وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید باطل شده اند.

پروازهای خروجی شماره 2613 هواپیمایی کارون به مقصد تهران، شماره 2671 هواپیمایی کارون به مقصد شیراز، پرواز شماره 4305 هواپیمایی سپهران به مقصد تهران و پرواز شماره 5853 هواپیمایی وارش به مقصد تهران لغو شده اند.

همچنین برای پرواز خروجی شماره 2531 هواپیمایی کارون به مقصد سیری و پرواز شماره 2635 هواپیمایی کارون به مقصد مشهد تاخیر اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز با توجه به وقوع مه سنگین به 50 متر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو و تاخیر 9 پرواز فرودگاه اهواز در پی مه سنگین

لغو و تاخیر 9 پرواز فرودگاه اهواز در پی مه سنگین