مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-23ورزشي

واکنش ژیرو به اختلاف بر سر بنزما در تیم ملی


مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه از هم دردی با کریم بنزما بعد از خروج از فهرست تیم ملی در جام جهانی به خاطر آسیب دیدگی سخن به میان آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از لوپاریزین، کریم بنزما به خاطر آسیب دیدگی جام جهانی 2022 را از دست داد و این باعث شد تا اولیویه ژیرو در ترکیب اصلی فرانسه به میدان برود که البته این بازیکن عملکرد خوبی هم از خود نشان داد و با تیم نایب قهرمانی را به دست آورد.

ژیرو درباره گفت وگویش با بنزما بعد از از مصدومیتش، گفت: من به بنزما گفتم که برای او ناراحت هستم و همگی ما از این آسیب دیدگی ناراحت و ناامید هستیم.

ژیرو بعضی از گمانه زنی ها را درباره توطئه چند بازیکن تیم ملی فوتبال فرانسه برای دور کردن بنزما از این تیم رد کرد و گفت: بسیاری درباره اختلاف درون تیمی در تیم ملی فوتبال فرانسه نوشتند اما اصلا چنین چیزی صحت نداشت.

باوجود آن که ژیرو اختلاف در تیم ملی فوتبال فرانسه را رد کرد اما حداقل روشن بود که بنزما با دیدیه دشان مشکل دارد که این بازیکن سرشناس در اوج دوران فوتبالی خود از تیم ملی خداحافظی کرد و دوباره به تیم برگشته بود.

بنزما در سال 2022 عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان را به دست آورد با این حال آسیب دیدگی اجازه نداد که در جام جهانی قطر به میدان رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ژیرو به اختلاف بر سر بنزما در تیم ملی

واکنش ژیرو به اختلاف بر سر بنزما در تیم ملی