مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-23سياسي

تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر شهرداری تهران در چه مرحله ای است؟


معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: به دنبال این هستیم که گره از کار تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر در شهرداری باز شود.

- معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: به دنبال این هستیم که گره از کار تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر در شهرداری باز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید باقری با اعلام اینکه بر اساس بررسی ها حدود سه هزار نفر از نیروهای ایثارگر شاغل در مجموعه شهرداری تهران تبدیل وضعیت شده اند، اظهار کرد: همین روند نشان می دهد که شهرداری اهتمام جدی دارد که تبدیل وضعیت ایثارگران با قدرت انجام و شأن و منزلت این افراد حفظ شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در خصوص روند تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی ایثارگر، یادآور شد: در حال حاضر در مرحله ای هستیم که به تبدیل وضعیت پیمانکاران حجمی برخورد کرده ایم و در این زمینه اختلاف دیدگاه و ابهامات برداشتی از قانون زیاد است.

وی ادامه داد: چون نهادی نیز به درستی تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر را اجرایی نکرده، مدلی نداریم که الگو برداری کنیم؛ لذا در حال حاضر قدم به قدم ابهامات را رفع می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر شهرداری تهران در چه مرحله ای است؟

تبدیل وضعیت نیروهای حجمی ایثارگر شهرداری تهران در چه مرحله ای است؟