مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:052023-01-23ورزشي

جشنواره فرهنگی و ورزشی «شکوه مادری»


جشنواره فرهنگی ورزشی« شکوه مادری» به مناسبت تکریم از جایگاه زن؛ ویژه بانوان دستگاه های اجرایی برای نخستین بار توسط اداره ورزش و جوانان در شهرستان ساری برگزار شد.

- ایسنا/مازندران جشنواره فرهنگی ورزشی شکوه مادری به مناسبت تکریم از جایگاه زن؛ ویژه بانوان دستگاه های اجرایی برای نخستین بار توسط اداره ورزش و جوانان در شهرستان ساری برگزار شد.

فرماندار ساری دیشب در جشنواره فرهنگی، ورزشی و تکریم از جایگاه زن، گفت: حضرت فاطمه(س) تجلی تمام نسخه های انسانیت، شرافت، ولایت و عدالت در کالبدِ حقیقی یک زن مسلمان است محمدعلی نوبخت، با بیان اینکه الگوی معرفتی و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) بر پایه درایتی ذهنی و جسمی، بینش الهی، عدالتخواهی در میدان و خستگی ناپذیری و بر پایه تفکری شهادت طلبانه بود، افزود: حضرت صدیقه طاهره(س) مظهر مادری اعلاء در تاریخ اسلام است که در پیوند خانه، فرزند و همسر نقش اساسی داشتند و تا لحظه شهادت نیز لحظه ای در باور و یقین خود نسبت به ولایت درنگ نکردند.

همچنین مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر نیز در این مراسم، گفت: حضرت زهرا(س) عالی ترین نمونه و الگوی شاخص زن مسلمان در تاریخ اسلام است و جامعه ای که در آن زنان سالم، پاکدامن و عفیف داشته باشد فرزندانی نیکو و سالم نیز تربیت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فرهنگی و ورزشی «شکوه مادری»

جشنواره فرهنگی و ورزشی «شکوه مادری»