مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-23سياسي

اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی ازشیطان بزرگ است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در واکنش به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، گفت: این اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی ازشیطان بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صالح جوکار در پیامی، نسبت به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.

متن کامل به این شرح است: اقدام پارلمان اروپا در وهله اول بیانگر آن است که اتحادیه اروپا دارای عقلانیت کافی نسبت به پروتکل های جاری و قواعد و حقوق بین الملل نیست.

اگر این باب شود که هر کشوری ارتش یا نیروهای مسلح کشور دیگری را تروریست قلمداد کند؛ نخستین تروریست هایی که می توان نام برد کشورهای آلمان، فرانسه و انگلیس هستند که سالیان سال خون ملت های دیگر را ریختند و آن ها را استعمار و استثمار کرده و منابع آن ها را غارت کردند.

گذشته این کشورها بسیار سیاه است، در جنایات هیتلر و جنگ هایی که اروپایی ها به راه انداختند بیش از 80 میلیون نفر کشته شده اند، اکنون سوال اینست که با این تفاسیر تروریست چه کسی است؟ آیا این ها شناسنامه خود را گم کرده اند و به دنبال این هستند که بحث های حقوق بشری به شکل ایده آل آنها و بر اساس اهداف و نیاتشان دنبال شود؟ آن ها به دنبال بهره برداری سیاسی مسائل و رویدادهای مختلف به نفع خودشان هستند، اما حافظه تاریخیِ مردم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی ازشیطان بزرگ است

اقدام پارلمان اروپا نابخردانه و دنباله روی ازشیطان بزرگ است