مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:452023-01-23سياسي

اجازه ندهیم منابع طبیعی دستخوش منفعت طلبی و سهل انگاری افراد قرار بگیرد


اگر سرمایه های عظیم منابع طبیعی دستخوش منافع آدم ها و سهل انگاری ها قرار بگیرد، زندگی سالم برای نسل های آینده امکان پذیر نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از جنگلبان قزوینی که به عنوان جنگلبان نمونه کشوری انتخاب شده است، تقدیر کرد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مسعود جمشیدی جنگلبان نمونه کشوری، اظهار کرد: موضوع محیط زیست و آب و هوای پاک از اهم مسائل زندگی برای همه مردم دنیا است و بایستی نگاه ویژه ای به این مهم داشته باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از آلودگی شهر و محیط زندگی مردم، به منابع طبیعی، جنگل ها و به صورت کلی سلامت محیط زیست بستگی دارد و هر چه بتوانیم منابع طبیعی را تقویت کنیم، از محیط زیست سالم تری برخوردار خواهیم بود.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: اگر این سرمایه های عظیم منابع طبیعی دستخوش منافع آدم ها و سهل انگاری ها قرار بگیرد، زندگی سالم برای نسل های آینده امکان پذیر نخواهد بود و امانت داران خوبی نبوده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: به برکت این زحماتی که شما و همکاران گرانقدرتان می کشید می توان امیدوار شد که آینده شرایط بهتری بر منابع طبیعی و محیط زیست حاکم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم منابع طبیعی دستخوش منفعت طلبی و سهل انگاری افراد قرار بگیرد

اجازه ندهیم منابع طبیعی دستخوش منفعت طلبی و سهل انگاری افراد قرار بگیرد