مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-23سياسي

ایستادگی سپاه مقابل تروریست ها باعث کینه آن ها شده است


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران به بهترین شکل در برابر تروریست و داعش ایستاد و به همین دلیل دشمنان همواره از سپاه ضربه خوردند و این مورد باعث ایجاد کینه آن ها می شود.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدام اخیر اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در اغتشاشات برنامه ریزی کرده بودند تا نظام را سرنگون کنند یا ما را به میز مذاکره بکشانند و تمام امتیازاتی که نتوانسته بودند در برجام به دست بیاورند را اخذ کنند.

وی با بیان اینکه 47 سرویس اطلاعاتی با محوریت آمریکا، انگلستان و صهیونیست ها در اغتشاشات اخیر دخیل بودند که از این تعداد، 9 سرویس اطلاعاتی مأمور عملیات میدانی شدند و ماه ها جلسه داشتند، افزود: بر خلاف تمام این برنامه ریزی ها زمانی که تیرشان به سنگ خورد به این نتیجه رسیدند که مسیر را اشتباه رفتند و به همین علت به سمت مسائل اقتصادی گام برداشتند و اسم رمزی که توسط اروپا و آمریکا انتخاب شد تحریم سپاه بود.

ابوترابی با یادآوری اینکه چند سال قبل هم آمریکایی ها با همین اقدام فشار اقتصادی را بر مردم چند برابر کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان قصد دارند با اسم رمز تحریم سپاه مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی سپاه مقابل تروریست ها باعث کینه آن ها شده است

ایستادگی سپاه مقابل تروریست ها باعث کینه آن ها شده است