مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 01:052023-01-22سياسي

قدرت، آزادی و صلابت ایران با خون شهیدان رقم خورده است


فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: قدرت، عزت، صلابت و آزادی که ما امروز بر آن تکیه زدیم پایه هایش بر خون شهیدان استوار گشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسماعیل فرجی، شب گذشته در آیین یادواره 31 شهید والامقام عملیات کربلای 5 و اجتماع باشکوه مردم شیروان، اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهید و شهادت باید راه شهدا را ادامه دهیم.

وی افزود: انتخاب ما، بین راه حق و باطل است؛ یک راه مسیر شیطان و راه دیگر مسیر به سمت خدا است که باید این مسیر را انتخاب کنیم تا بتوانیم زندگی خود را مدیریت کنیم.

سردار فرجی، تداوم مسیر و فرهنگ شهدا را با برگزاری یادواره شهدا دانست و گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

این مسئول ارشد سپاه جوادالائمه خراسان شمالی بیان کرد: اگر در جایی مشکل داریم به این علت است که منش، رفتار و سیره شهدا را عملی نکرده ایم.

وی افزود: در عملیات کربلای 5، بیش از 2 هزار نفر از بسیجیان و رزمندگان شهرستان شیروان حضور داشتند که 31 شهید طی یک روز در دوم بهمن سال 65 تشییع شدند که این روز در تقویم شیروان روز حماسه و ایثار نام گرفته و باید آن را بزرگ بشماریم.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی مردم این استان را به راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن فراخواند و گفت: حضور مردم در تمامی صحنه ها و تبعیت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت، آزادی و صلابت ایران با خون شهیدان رقم خورده است

قدرت، آزادی و صلابت ایران با خون شهیدان رقم خورده است