مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 00:102023-01-22سياسي

بالندگی و توسعه متوازن با مدیریت علمی محقق می شود


رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: حرکت مدیریت شهری به سمت بالندگی و توسعه متوازن با مدیریت علمی محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سیدمحمد سیدهاشمی در آیین افتتاحیه مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن محکوم کردن حرکت مغرضانه، ناشیانه و اقدام غیرقانونی اروپایی ها در خصوص صدور قطعنامه ضد ایرانی علیه سپاه معظم انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر امروز سردمداران ناشی این قائله در ارتباط با جایگاه سپاه معظم در نزد مردم ایران و توازن قوا در نظم بین الملل که تحت تأثیر القائات رژیم منفور و منحوس صهیونیستی، سلطنت طلبان متوهم و منافقان وطن فروش قرار گرفته قطعنامه صادر کردند، تحقیق و پژوهش می کردند هیچ وقت به این چنین تصمیمات شیطانی دست نمی زدند.

سیدهاشمی ضمن محکوم کردن تصمیمات ریاکارانه اروپایی ها که نشان از ناکامی و استیصال دشمن در برهم زدن استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ گفت: ما باور داریم هر گونه تصمیمات شیطانی با وعده خداوند مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین با شکست مواجه خواهد شد و روز به روز وحدت و مودت بین مسئولین و مردم و سپاه تقویت می شود.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل صبح امروز در آیین افتتاحیه این مرکز اظهار کرد: حرکت مدیریت شهری به سمت بالند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالندگی و توسعه متوازن با مدیریت علمی محقق می شود

بالندگی و توسعه متوازن با مدیریت علمی محقق می شود