مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 00:002023-01-22فرهنگي

اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن گرافیک» قرآن و عترت لرستان برگزار می شود


رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن گرافیک» با موضوع قرآن و عترت در لرستان در روز پنجم بهمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احمد کاظمی، رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اسلامی لرستان، با اشاره به برگزاری جشنواره تبیین موشن گرافیک با موضوع قرآن و عترت با همکاری گروه قرآن و عترت ارشاد اسلامی لرستان و اداره کل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش برگزار که در هر بخش سه اثر به عنوان آثار اول تا سوم و یک اثر شایسته تقدیر معرفی و تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 147 اثر از 15 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیأت داوران 3 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند و یک اثر نیز شایسته تقدیر شد افزود: آیین اختتامیه چهارشنبه، 5 بهمن ساعت 10 صبح با حضور آقای علی رضا معاف، معاون محترم قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می شود.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در اختتامیه جشنواره از مدیران ، مربیان، موسسات قرآنی، فعالان قرآنی نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن گرافیک» قرآن و عترت لرستان برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی تبیین «موشن گرافیک» قرآن و عترت لرستان برگزار می شود