مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 22:452023-01-22ورزشي

شکست شگفتی سازان در خانه


تیم والیبال گیتی پسند در خانه به مصاف ایفاسرام اردکان رفت و 3 بر صفر نتیجه را به مهمانش واگذار کرد.

- تیم والیبال گیتی پسند در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال عصر امروز (یکشنبه، 2 بهمن ماه) در سالن مخابرات اصفهان میزبان ایفاسرام اردکان بود که در نهایت با حساب سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

سعید عقیلی این دیدار را با ترکیب محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رییسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند اله وردیان و حسین ولایی آغاز کرد.

از سوی دیگر علیرضا طلوع کیان بازیکنانی نام آشنا چون جواد کریمی، امیر افشار، پوریا یلی، علیرضا جلالی، علی مباشری، اسماعیل مسافر، امیرحسن فرهادی، علی حق پرست، علی اصغر مجرد، رضا عابدینی، علی اصغر رزم فر، مصطفی عباسلو، رضا اصلانی، سجاد جلوداریان و محمدحسین ثریا را برای اردکان به زمین فرستاد.

در ابتدا اردکانی ها این بازی خارج از خانه را بهتر آغاز کرده و بر خلاف تلاش تماشاگران، این دست با اختلاف پنج امتیازی به سود مهمان به اتمام رسید.

دست دوم برای هر دو تیم پایاپای پیش رفت، اما سرمربی تیم قهرمان فصل قبل با یک تایم استراحت و ایجاد وقفه توانست باز هم با حساب 25 بر 22 نتیجه را به سود اردکان تمام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست شگفتی سازان در خانه

شکست شگفتی سازان در خانه