مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 22:302023-01-22سياسي

دفتر تحکیم وحدت: خواستار اقدام متقابل در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران هستیم


دفتر تحکیم وحدت در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خواستار اقدام متقابل و برخوردی در حد و اندازه این اقدام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، دفتر تحکیم وحدت در محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ.

خداوند برنامه ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ اندازی می کنند، بی اثر می سازد و آن ها را با شکست مواجه می کند.

اروپا در یک اقدام احساسی، غیرمنطقی و کاملاً سیاسی سازمان رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را که نشأت گرفته از مردم ایران است، در فهرست گروه تروریستی قرار داد.

اروپایی ها هیچ جایگاه قانونی برای تروریستی اعلام کردن سپاه ندارند؛ براساس بند 7 ماده 2 منشور ملل متحد این وظیفه برعهده شورای امنیت سازمان ملل متحد است که این اقدام اروپا بدعت بدی را پایه ریزی می کند که یقیناً عواقبش گریبان گیر خودشان خواهد شد.

  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت منطقه داشته است و علاوه بر اینکه در میان مردم ایران جایگاه ویژه ای دارد در قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر تحکیم وحدت: خواستار اقدام متقابل در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران هستیم

دفتر تحکیم وحدت: خواستار اقدام متقابل در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران هستیم