مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 22:152023-01-22فرهنگي

وزیر ارشاد: پررونق ترین دوره جشنواره تئاتر فجر را پشت سر می گذاریم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری دومین روز جشنواره تئاتر فجر با حضور در مجموعه تئاتر شهر درباره بودجه تئاتر، حریم مجموعه تئاتر شهر و حضور هنرمندان پیشکسوت تئاتر در این دوره از جشنواره توضیحاتی ارایه کرد و جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر را پررونق .

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری دومین روز جشنواره تئاتر فجر با حضور در مجموعه تئاتر شهر درباره بودجه تئاتر، حریم مجموعه تئاتر شهر و حضور هنرمندان پیشکسوت تئاتر در این دوره از جشنواره توضیحاتی ارایه کرد و جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر را پررونق ترین دوره این جشنواره دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه یکشنبه دوم بهمن ماه برای تماشای نمایش روز دهم به کارگردانی علی برجی به تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آمد.

او پیش از شروع دومین نوبت اجرای این نمایش، در جمع خبرنگاران درباره وضعیت بودجه جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر، گفت: الحمدالله تلاش کردیم آنچه را که دبیران محترم جشنواره ها به ما گفته اند، تا حد زیادی تحقق پیدا کند.

وی در پاسخ به این سخن که هنوز بودجه جشنواره تئاتر فجر پرداخت نشده است، تأکید کرد: آقای محمود سالاری، معاون هنری و آقای کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی ان شاءالله این کار را انجام می دهند چون کارهای این تخصیص در وزارت ارشاد انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: پررونق ترین دوره جشنواره تئاتر فجر را پشت سر می گذاریم

وزیر ارشاد: پررونق ترین دوره جشنواره تئاتر فجر را پشت سر می گذاریم