مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-22اجتماعي

«مازوت» و رنج تنفس


درحالی مسئولان دقیقا اعلام کرده اند که 14 نیروگاه از 16 نیروگاه بخاری در کشور مازوت سوزی می کنند که همچنان سوزاندن مازوت در نیروگاه های تهران تکذیب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اطلاعات مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست، افزایش آلاینده دی اکسید گوگرد در کلانشهرهایی مانند تبریز و اراک و قهوه ای شدن رنگ آسمان حاکی از مازوت سوزی در برخی استان ها است؛ موضوعی که سازمان محیط زیست نیز آن را تأیید کرده است.

از 16 نیروگاه بخاری در کشور 14 نیروگاه مانند نیروگاه طوس در مشهد، مفتح در همدان، سهند بناب در تبریز، ایرانشهر در سیستان و بلوچستان، شهید منتظری در اصفهان، شهید منتظر قائم در البرز، شهید رجایی در قزوین و بندرعباس مازوت سوزی دارند.

با این حال داریوش گل علیزاده - سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست - رسما مازوت سوزی در تهران را تکذیب کرده است.

به گفته وی، تنها نیروگاه بعثت در منطقه 16 تهران قابلیت مازوت سوزی دارد که از سال 93 با حکم قضایی این بخش آن پلمب شده است.

اطلاعات بیشتر را در گزارش عذاب مازوت بخوانید.

لایحه بودجه 1402؛ پشت دارویاری خالی شد؟ اعتبارات مربوط به یارانه شیر خشک، یارانه کاهش فرانشیز بیماران و داروهای صعب العلاج و نیز اعتبارات طرح دارویاری در لایحه بودجه 1402 با کاهش شدید مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مازوت» و رنج تنفس

«مازوت» و رنج تنفس