مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-22سياسي

تقسیمات جدید شهری گرگان ابلاغ شد/ گرگان شهر دوستدار کودک یونیسف


شهرداری گرگان از ابلاغ دستورالعمل جدید تقسیمات شهری گرگان توسط وزیر کشور و تحقق افق سه ساله مدیریت شهرداری در کمتر از یک سال خبر داد.

- ایسنا/گلستان شهرداری گرگان از ابلاغ دستورالعمل جدید تقسیمات شهری گرگان توسط وزیر کشور و تحقق افق سه ساله مدیریت شهرداری در کمتر از یک سال خبر داد.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه از همان ابتدای شروع خدمتگزاری در مسند شهردار گرگان موضوع تقسیمات جدید شهری در گرگان را مطرح و پیگیری کردم، اظهار کرد: تلاش ما این بود تا در افق سه ساله به ایجاد بافت ویژه به عنوان یک منطقه جدید برسیم که به لطف خدا و با همت و پیگیری صورت گرفته خیلی زودتر از برنامه پیش بینی شده به این مهم رسیدیم.

وی با بیان اینکه شهرداری گرگان برای محله بندی و منطقه بندی شهر پیشنهاداتی را به وزارت کشور ارائه کرده بود، افزود: به استناد ماده 54 قانون شهرداری ها وزارت کشور با تقسیم بندی شهر گرگان به سه منطقه، 6 ناحیه و یک ناحیه ویژه بافت تاریخی (ذیل منطقه دو) و 109 محله موافقت و نقشه ها و اطلس تقسیمات شهری آن را صادر و ابلاغ کرد.

شهردار گرگان با تاکید بر اینکه احیا و حفظ بافت تاریخی و ارائه خدمات لازم پس از کارشناسی و مطالعات در 109 محله شهر گرگان در حوزه شهرداری ناحیه ویژه بافت تاریخی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیمات جدید شهری گرگان ابلاغ شد/ گرگان شهر دوستدار کودک یونیسف

تقسیمات جدید شهری گرگان ابلاغ شد/ گرگان شهر دوستدار کودک یونیسف