مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-22سياسي

مشاور استاندار از پیگیری برای حل مشکلات روستاها در شمیرانات خبر داد


مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران ضمن توصیه به دهیاران برای آشنایی با قوانین گفت: مسائلی را عزیزان دهیار مطرح کردند که در این خصوص قرار شد با همکاری فرماندار محترم شمیرانات آنان را پیگیری و حل کنیم.

- اسدالله تقی زاده، مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران در مصاحبه با خبرنگار فارس در شمیرانات در جلسه توجیهی دهیاران و روسای شورای شهرستان شمیرانات اظهار کرد: غرض از تشکیل این جلسه آموزش مجموعه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نسبت به وظایف و آشنایی با قوانین است.

وی گفت: شهرستان شمیرانات استعداد خوب و روستاهای بسیاری دارد که نیازمند این است که عزیزان دهیار و شوراهای ما نسبت به قوانین آشنایی داشته باشند و وظایفشان را به نحواحسن انجام دهند.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران تصریح کرد: ظرفیت هایی در شهرستان شمیرانات و دو بخش لواسانات و رودبارقصران است که متاسفانه بعضا با برداشت های غلطی که وجود دارد باعث می شود تا سوء استفاده هایی انجام بشود و ما باید عزیزان را به وظایفشان و اقداماتی که باید انجام بدهند آگاه بکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور استاندار از پیگیری برای حل مشکلات روستاها در شمیرانات خبر داد

مشاور استاندار از پیگیری برای حل مشکلات روستاها در شمیرانات خبر داد