مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-22اقتصادي

همه چیز درباره عضویت در صندوق حمایت از بیماران خاص


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در کشور از آبان ماه امسال گفت: تاکنون حدود 500 نفر از این بیماران در سطح استان در این صندوق ثبت نام کرده و از خدمات آن برخوردار شدند.

- علی اربابی، امروز یکشنبه 2 بهمن به رسانه های گروهی گفت: این بیماران با بارگذاری مدارک و اسناد مورد نیاز در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران و تایید بیماری و نوع خدمات درمانی که دریافت می کنند از خدمات این صندوق بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در این مدت 546 میلیون ریال هزینه درمان این بیماران از سوی صندوق مورد نظر پرداخت و از این طریق دغدغه هزینه های گزاف درمان از دوش آنها و خانواده هایشان برداشته شد.

اربابی تصریح کرد: حدود 300 نوع بیماری نادر شناسایی شده وجود دارد که دولت سیزدهم بنا دارد چتر خدمات دهی به این نوع بیماران را با اضافه کردن لیست این بیماری ها در شمول خدمات صندوق بیماران خاص گسترده کند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی به برخی از این بیماری اشاره کرد و گفت: از بیماری های زیر پوشش می توان به تالاسمی، هموفیلی، ام اس، بیماران دیالیزی (دیالیز خونی و دیالیز صفاقی)، موکوپلی ساکاریدوز، بال پروانه ای، انواع تیپ های اس ام ای، سیستیک فیبروزس، اوتیسم، سرطان، پرفشاری شریان ریوی، سکته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره عضویت در صندوق حمایت از بیماران خاص

همه چیز درباره عضویت در صندوق حمایت از بیماران خاص