مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 21:052023-01-22سياسي

ارجاع 382 فقره شکواییه به هیات قانون مالیات های مستقیم


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: 382 فقره شکواییه از ابتدای سال جاری تا کنون به هیأت موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم در استان ارجاع شده است.

- مرتضی ذاکریان، امروز یکشنبه 2 بهمن در آیین اعطای احکام اعضای هیأت موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم در استان اظهار کرد: از سال 1397 با تفویض اختیار وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی، هیأت های استانی موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم تشکیل و بر اساس ضوابط، مقررات و دستورالعمل های مربوطه به تعداد زیادی از درخواست های واصله رسیدگی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: تشکیل این هیئت علاوه بر تمرکز زدایی و تفویض اختیارات به استان ها، گام مهمی در تسریع روند بررسی و رسیدگی به درخواست های مودیان مالیاتی است.

ذاکریان تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس تفویض اختیار از سوی مقام عالی وزارت امور اقتصاد و دارایی به هیأت های استانی در خصوص مالیات قطعی شده، اشخاص حقوقی تا سقف 10 میلیارد ریال و اشخاص حقیقی تا سقف یک میلیارد ریال مالیات قطعی شده که در مرجع دیگری قابل طرح نباشد، بررسی درخواست ها و شکواییه ها در استان صورت می گیرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: فعالیت های این هیأت می تواند در راستای تحقق عدالت مالیاتی و رضایتمندی مودیان و وصول مالیات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 382 فقره شکواییه به هیات قانون مالیات های مستقیم

ارجاع 382 فقره شکواییه به هیات قانون مالیات های مستقیم