مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-22بين الملل

مدودف: غرب توهمات خود درباره نابودی روسیه را کنار بگذارد


معاون رییس شورای امنیت روسیه پیروان ناتو را «سگ های عقیم شده» خواند و از غرب خواست توهمات خود در مورد نابودی روسیه را کنار بگذارد.

- معاون رییس شورای امنیت روسیه پیروان ناتو را سگ های عقیم شده خواند و از غرب خواست توهمات خود در مورد نابودی روسیه را کنار بگذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیمیتری مدودف معاون رییس شورای امنیت روسیه امروز یکشنبه(2 بهمن) در صفحه تلگرام خود، اظهار کرد که غرب تلاش خواهد کرد تا جایی که ممکن است روسیه را خسته کند و حتی با ایجاد یک اتحاد نظامی جدید، آن را نابود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، وی پیروان ناتو را سگ های عقیم شده خواند و از غرب خواست توهمات خود در مورد نابودی روسیه را کنار بگذارد.

این اظهارت معاون رییس شورای امنیت روسیه در واکنش به نتایج نشست وزرای دفاع ناتو در پایگاه آمریکایی رامشتاین در آلمان در 20 ژانویه عنوان شد.

مدودف در کانال تلگرامی خود افزود: نشست وزرای دفاع کشورهای ناتو در پایگاه آمریکایی رامشتاین آلمان و تصمیم آنها برای تامین تسلیحات سنگین برای کی یف، جای هیچ تردیدی باقی نمی گذارد که دشمنان ما به تلاش های خود ادامه می دهند تا ما را برای مدتی نامشخص خسته کنند و حتی در توهم هستند که می توانند ما را نابود کنند، اما باید از این توهمات دست بردارند، زیرا نابودی روسیه بسیار دشوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: غرب توهمات خود درباره نابودی روسیه را کنار بگذارد

مدودف: غرب توهمات خود درباره نابودی روسیه را کنار بگذارد