مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-22اقتصادي

رتبه نخست شهرستان بهار در بخش پوشش بیمه روستایی و عشایری


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان از رتبه نخست شهرستان بهار در پوشش بیمه ای صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان از رتبه نخست شهرستان بهار در پوشش بیمه ای صندوق کشاورزان، روستاییان و عشایر در سطح استان خبر داد.

مهدی سماواتی یکشنبه 2 بهمن ماه در نخستین جلسه ستاد توسعه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر که در شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری کارگزاری شهر مهاجران رتبه نخست را از بین 50 کارگزاری سطح استان همدان و رتبه 72 را از بین 1500 کارگزاری سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در 10 ماه گذشته در سطح کشور در سال جاری 300 هزار نفر جذب صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری شده اند، افزود: در شهرستان بهار 15 هزار 203 نفر تحت پوشش این صندوق هستند که از این تعداد افراد تحت پوشش صندوق در این شهرستان 230 نفر مددجوی کمیته امداد، 197 نفر عشایر، 1080 نفر کشاورز، 118 نفر مددجوی بهزیستی، 630 نفر راننده و 10 هزار نفر خانوار روستایی اختصاص دارند ضمن اینکه 2070 نفر نیز در شهر صالح آباد و لالجین تحت پوشش این صندوق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست شهرستان بهار در بخش پوشش بیمه روستایی و عشایری

رتبه نخست شهرستان بهار در بخش پوشش بیمه روستایی و عشایری