مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:352023-01-22فناوري

هرشهروند یک رسانه محسوب است


امروزه از عصر ارتباطات به عصر شبکه ها رسیده ایم و هر شهروند خود یک سردبیر خبر به حساب می آید، رسانه از مرحله اطلاعات دادن به مرحله اقناع سازی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا دهمین جلسه آموزش کارشناسان شهرداری مناطق 22 گانه شهر تهران با تدریس کمیل خجسته پژوهشگر حوزه فناوری اطلاعات و فرهاد اسماعیلی استاد گویندگی و تدوین دانشگاه رسانه فارس برگزار  شد.

در ابتدای جلسه خجسته گفت: در دهه 90 میلادی برندگان قدرت تولید کنندگان اطلاعات بودند در آن سال ها CNN با شعار خبر قابل اعتماد توانست تعداد زیادی مخاطب را با خود همراه سازد، با آمدن فناوری های اینترنت و اتصال سرورها به یکدیگر، نت ورک یا شبکه شکل گرفت و یک جامعه شبکه ای جدید که تاکنون سابقه نداشته است به وجود آمد، در این جامعه جدید آدم ها شروع به تولید محتوا و اطلاعات می کنند و وبلاگ نویسی رونق گرفت از همین زمان بود که شهروند خبرنگاری شروع شد، با پیدایش و گسترش خبرگزاری ها کارخانه تولید مطلب که به صورت انبوه تولید محتوا می کرد، شکل گرفت.

وی ادامه داد: با عوض شدن پلتفرم و بالا رفتن قدرت شبکه های اجتماعی شهروند خبرنگاری نیز بسیار بیشتر شده که در این پدیده شهروند خبرنگار تنها تولیدکننده متوا نیست بلکه خود یک سردبیر به شمار می رود و در این عصر سرعت انتشار اخبار بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرشهروند یک رسانه محسوب است

هرشهروند یک رسانه محسوب است