مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 20:102023-01-22سياسي

قرارگاه فرهنگی، هنری و رسانه ای در تبریز ایجاد می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از راه اندازی قرارگاه فرهنگی، هنری و رسانه ای در تبریز خبر داد و گفت: در حوزه های فرهنگ و هنر همواره به صورت جزیره ای عمل شده و هم افزایی کمتری در این زمینه ایجاد شده است.

- سید محمدحسین بلاغی، یکشنبه دوم بهمن ماه، در جلسه شورای اسلامی تبریز، با بیان اینکه در حوزه های فرهنگ و هنر از جریان مردم محور فاصله گرفته ایم، گفت: تشکیل هسته های مردمی در این حوزه ها ضروری است.

وی یادآور شد: در این حوزه ها باید هسته های مردمی هنری و فرهنگی را پای کار آورد و از تصدی گری فاصله گرفت و در خصوص ذائقه شناسی به مردم محوری و کار جمعی اهتمام ویژه ای داشت.

وی افزود: تصدی گری دولتی در این حوزه ها به معنی فاصله گرفتن از فرهنگ و هنر مردمی بوده و باید از ظرفیت مردم در این حوزه ها استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تمام ابزارهای رسانه ای جهان در حال حمله به ارزش های جامعه هستند، گفت: عدالت فرهنگی تنها به معنی ایجاد و احداث مراکز فرهنگی نیست بلکه جایگاه دادن به فرهنگ و هنر مردمی نیز حائز اهمیت است.

بلاغی تاکید کرد: باید پایش مصرف کالای فرهنگی در شهر از طریق مرکز پژوهش های شورای اسلامی انجام شود تا بر اساس آن برنامه ریزی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه فرهنگی، هنری و رسانه ای در تبریز ایجاد می شود

قرارگاه فرهنگی، هنری و رسانه ای در تبریز ایجاد می شود