مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-22سياسي

اختصاص بودجه برای مقابله با آلودگی هوا/ قانون هوای پاک بزودی منتشر می شود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: در لایحه بودجه سال آینده با توجه به تأکیدات ریاست جمهوری، 20 درصد عوارض سبز به محیط زیست برای مقابله با آلودگی هوا اختصاص پیدا کرده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در آستانه هفته هوای پاک با اشاره به تصویب قانون هوای پاک در سال 1396، اظهار کرد: قانون هوای پاک به عنوان مهم ترین سند بالادستی در حوزه کاهش آلودگی هوا مشتمل بر 34 ماده است و در آن وظایف و تکالیفی برای 23 دستگاه احصا شده است، سازمان حفاظت محیط زیست ناظر بر حسن اجرای این قانون است و بر این اساس، سامانه نظارتی قانون هوای پاک را در دولت سیزدهم راه اندازی کرده است.

وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهوری 20 درصد عوارض سبز به محیط زیست برای مقابله با آلودگی هوا اختصاص پیدا کرده است، همچنین هزار میلیارد تومان منابع برای کمک به صندوق ملی محیط زیست، تأمین تجهیزات محیط بانی و.

در نظر گرفته شده است، حمایت از محیط زیست با معافیت از پرداخت هزینه دادرسی دعاوی از دیگر تصمیمات مهم دولت در این بخش است.

قانون هوای پاک یک موضوع فرابخشی است رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به زودی اطلاعات سامانه نظارت بر اجرای قانون هوای پاک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه برای مقابله با آلودگی هوا/ قانون هوای پاک بزودی منتشر می شود

اختصاص بودجه برای مقابله با آلودگی هوا/ قانون هوای پاک بزودی منتشر می شود