مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-22سياسي

دومین جشنواره ملی شعر فاطمی در نی ریز برگزار شد


دومین جشنواره ملی شعر فاطمی با عنوان در سایه سار طوبی در شهرستان نی ریز با حضور بزرگان شعر آیینی کشور و مسؤولین استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، دومین جشنواره ملی شعر فاطمی با عنوان در سایه سار طوبی به میزبانی دادگستری شهرستان نی ریز برگزار شد.

در این جشنواره که برای دومین سال متوالی در شهرستان نی ریز برگزار می گردد، بزرگان شعر آیینی از سراسر کشور و پدر شعر آیینی استان فارس استاد احد ده بزرگی به شعرخوانی پرداختند و در مدح حضرت زهرا (س) و سیره دختر رسول خدا(ص) مطالب ارزنده ای در قالب شعر بیان نمودند.

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم غضنفرنژاد، دبیر اجرایی جشنواره، شاخصه  اصلی برگزاری جشنواره ملی شعر فاطمی در سایه سار طوبی را  فرهنگ، شعر آیینی، اهل بیت و حضرت زهرا (س) ذکر کرد و عنوان داشت: امیدواریم با پیگیری و اجرای این جشنواره بتوانیم هویتی جدید برای شهرستان نی ریز بسازیم و این شهرستان را از مولفه های شناخت  منفی دور سازیم .

در ادامه جلسه نیز طهماسبی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تشکر از رییس کل  دادگستری استان فارس بابت حسن انتخاب مدیران توانمند و فرهنگ دوست مانند  دکتر غضنفرنژاد  در راس دادگستری های شهرستانها، اجرای چنین جشنواره هایی را در راستای تقویت بنیه فرهنگی جامعه و مبارزه با ترویج اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره ملی شعر فاطمی در نی ریز برگزار شد

دومین جشنواره ملی شعر فاطمی در نی ریز برگزار شد