مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:502023-01-22اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: فردا مدارس تهران باز هستند


وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که فردا همه مدارس و مراکز آموزشی تهران و سایر استان ها باز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری دقایقی پیش در گفت وگو با خبر ساعت 19 رسانه ملی درباره وضعیت ادامه آموزش در مدارس اظهار کرد: ما اصرار داشتیم در دوران کرونا هم مدارس باز باشند که با همکاری مردم، رسانه ها، معلمین و دانش آموزان این اتفاق افتاد و مدارس باز شدند که وقفه زیادی هم داشت و آسیب زیادی زد.

وی افزود: امسال شاهد بودیم که به علل گوناگونی چون برودت هوا، آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف گاز مدارس در استان هایی تعطیل شدند که قبلا تعطیلاتی به این صورت نداشتیم و بی سابقه بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با دوستان صحبت کردیم که تعطیلی ها لطمه می زند به دانش آموزان و موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: آقای رییس جمهور هم در جلسه دستور دادند که تعطیلی نباشد.

به شاخص های جهانی هم نگاه میکردم تعطیلی ها به این شکل نبوده است.

نوری افزود: مصوبه ای داشتیم که قرار شد مصوبه هم تغییر کند، بنابراین فردا مدارس تهران باز هستند و با آقای استاندار هم تماسی در این باره داشتیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا این تصمیم تنها مربوط به تهران است؟ گفت: خیر، به همه مدیران کل استان موضوع را انتقال داده و با وزیر کشور هم صحبت کردیم که این اتفاق برای آموزش و پرورش خوب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: فردا مدارس تهران باز هستند

وزیر آموزش و پرورش: فردا مدارس تهران باز هستند