مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:452023-01-22سياسي

حماسه 6 بهمن میراث مردم آمل و مازندران است


امام جمعه آمل حماسه اسلامی ششم بهمن آمل را سرمایه و میراث مردم شهرستان و استان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه حماسه اسلامی مردم آمل باید در تقویم انقلاب ثبت و ضبط شود، بیان کرد: باید به دنبال این پرسش باشیم که طی سال ها چرا این افتخار و حماسه مردم به گونه ای تبیین نشده و اهمیت آن برشمرده نشده است که در تقویم ملی و انقلاب جای گیرد.

وی با بیان اینکه مردم آمل هر ساله انتظار دارند که دیدار رهبری به مانند سال 88 برایشان مهیا شود، تصریح کرد: زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مازندران به بهانه سالروز حماسه اسلامی سال 60 آرزویی است که برای آن باید نهایت تلاش و کوشش را به کارگیریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه حماسه اسلامی سال 60، سرمایه و میراث مردم آمل و مازندران است، بیان کرد: بنده از رشادت و دفاع مردم آمل، به حماسه و عرفان نام می بریم که باید به عنوان الگو تبیین شده و به همه نشان داده شود.

وی با اشاره به دشمنی های دیرینه غرب با ایران، تحریم نهادهای انقلابی را نتیجه رشادت ها و اعتقادات ایرانی ها به حوزه دین و شهادت بیان کرد و گفت: باید بر روی نقاط حساسی که دشمن برای آن برنامه دارد بیشتر مانور داد، دنیا با اسلامیت ایران مشکل دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 6 بهمن میراث مردم آمل و مازندران است

حماسه 6 بهمن میراث مردم آمل و مازندران است