مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-22اجتماعي

هزینه دور شدن دانش آموزان از مدارس عواقبی سنگین دارد


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پی تعطیلی مکرر مدارس پیامی صادر کرد و در آن هشدار داد: هزینه های دور شدن دانش آموزان از فضای تعاملی مدرسه به بهانه های مختلف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پی تعطیلی مکرر مدارس پیامی صادر کرد و در آن هشدار داد: هزینه های دور شدن دانش آموزان از فضای تعاملی مدرسه به بهانه های مختلف، به مراتب عواقبی سنگین تر از هزینه جرم مندرج در قانون حمایت از کودکان دارد.

در این پیام آمده است: مدرسه کانون فرهنگی محله به دلیل کنترل آلودگی هوا و یا در امان ماندن دانش آموزان از آسیب های هوای آلوده، همچنان تعطیل می شود، در حالی که آسیب های اجتماعی، عاطفی، روحی و احتمالاً اخلاقی عدم حضور آن ها در مدرسه،  بسیار بیشتر و غیرقابل جبران تر است.

بر اساس قانون حمایت از حقوق کودکان پدر و مادر، معلم، مدیر و هر فردی که با کودکان در ارتباط باشد و شاهد در معرض آسیب قرار گرفتن آنان باشد و بتواند مانع شود و کاری انجام ندهد مجرم شناخته شده و جرائمی برای او در نظر گرفته می شود.

دور کردن دانش آموزان از فضای تعاملی و جمعی مدرسه و قرار دادن او در معرض آسیب های انکارناپذیر فضای باز مجازی در دادگاه وجدان همه ما جرمی سنگین تر از جرم مندرج در قانون حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه دور شدن دانش آموزان از مدارس عواقبی سنگین دارد

هزینه دور شدن دانش آموزان از مدارس عواقبی سنگین دارد