مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-22اقتصادي

تأمین نقدینگی برای 303 واحد متقاضی تسهیلات در البرز


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال 303 فقره تسهیلات رونق تولید با ارزش پرداختی بالغ بر 3 هزار و 470 میلیارد تومان عملیاتی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رامین ربیعی در نودمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های عامل استان در همین مدت، 2180 فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تأمین نقدینگی بوده اند پرداخت شده است که ارزش آن بالغ بر 31 هزار و 523 میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: استان البرز طی سال های سه سال 98، 99 و 1400 و 9 ماهه سال 1401، رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در نودمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، مسائل و مشکلات 10 واحد صنعتی در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی، استمهال تسهیلات دریافتی، مسائل مالیاتی، تأمین برق و گاز و…، مطرح و مصوبات لازم جهت تسریع در امور واحدهای متقاضی به دستگاه های مسئول ابلاغ شد.

ربیعی در پایان تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیشترین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در حوزه درخواست تأمین سرمایه در گردش، استمهال بدهی بانکی، تأمین سرمایه ثاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نقدینگی برای 303 واحد متقاضی تسهیلات در البرز

تأمین نقدینگی برای 303 واحد متقاضی تسهیلات در البرز