مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-22حوادث

پاتک پلیس به مخفیگاه مواد فروش سابقه دار


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ ضرغام آذین رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یکی از مواد فروشان سابقه دار منطقه کیانشهر تهران خبر داد و گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در محدوده کیانشهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه ی این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران انجام تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد متهم که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هست، با مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به خرید مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر کرده و پس از انتقال به پایتخت مترصد توزیع آن است.

آذین گفت: به دنبال این موضوع مأموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم، مخفیگاه و محل سکونت وی را که در یک خانه قدیمی در یکی از محلات منطقه کیانشهر بود را شناسایی کردند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری نامبرده آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاتک پلیس به مخفیگاه مواد فروش سابقه دار

پاتک پلیس به مخفیگاه مواد فروش سابقه دار