مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-22ورزشي

عملکرد دختران تکواندوکار آذربایجان شرقی در لیگ برتر قابل قبول بود


نایب رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی با ابراز رضایت از عملکرد تیم های نونهالان و نوجوانان آذربایجان شرقی در لیگ برتر، تاکید کرد: حضور روی سکو دور از دسترس نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نایب رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی با ابراز رضایت از عملکرد تیم های نونهالان و نوجوانان آذربایجان شرقی در لیگ برتر، تاکید کرد: حضور روی سکو دور از دسترس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهسا زاور در رابطه با عملکرد تیم های پایه دختران آذربایجان شرقی در لیگ برتر تکواندو اظهار کرد: این برای اولین بار بود که تیم های نونهالان و نوجوانان آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ برتر تکواندو کشور حضور می یافتند و موفق شدند از مرحله مقدماتی صعود و در نهایت در مرحله نهایی به مقام ششم دست یابند.

وی افزود: تیم های استان برای اولین بار و با ترکیبی 100 درصدد بومی در مسابقات حضور یافته و برابر حریفانی که از ملی پوشان کشور هم سود می بردند قرار گرفته و نتایج خوبی را کسب کردند.

نایب رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: قطعاً با تجربه ای که امسال کسب کردیم، در سال های بعدی قرار گرفتن روی سکو برای تیم های دختران آذربایجان شرقی دور از تصور نخواهد بود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دختران تکواندوکار آذربایجان شرقی در لیگ برتر قابل قبول بود

عملکرد دختران تکواندوکار آذربایجان شرقی در لیگ برتر قابل قبول بود