مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-22اقتصادي

کارآفرینی حلقه مفقوده اقتصاد جامعه شهری است


کارآفرینی حلقه مفقوده جامعه شهری است که در کارگروه اشتغال مصوباتی خوبی در  عرصه کارآفرینی بانوان تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا محمدی فشارکی بعدازظهر یکشنبه در نخستین نمایشگاه و همایش بانوان کارآفرین گفت: کارگروه اشتغال شهرستان لنجان تلاش کرده مسیر کارآفرینی بانوان را با مصوبات خود در حوزه های مختلف از جمله بهبود فضای کسب وکار، تسهیل در روند صدور مجوزها و تسهیلات و… هموار سازد.

وی ادامه داد: با حرکت در مسیر هویت سازی، فرصت سازی و اجرای قوانین حمایت از زنان کارآفرینان توسعه زیر ساخت های مشارکت زنان را در اقتصاد شهرستان لنجان را باید هموار ساخت.

فرماندار لنجان افزود: در تلاش است تا با اجرای سیاست ها و برنامه های تشویقی دولت سیزدهم در نهادها و ادارت مختلف شهرستان در مسیر کشف و پرورش انسان های خاص به عنوان افراد کارآفرین، خلاق، نوآور و مبتکر گام برداشته شود و برگزاری چنین نمایشگاه هایی در این حوزه بسیار تأثیرگذار هستند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه کارآفرینی در شهرستان لنجان ضمن فراهم کردن زمینه رشد و توسعه پایدار، مسائل و مشکلات جاری از جمله فقر، نابسامانی اجتماعی و فرهنگی و بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی را مرتفع خواهد کرد از این رو توجه به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی با محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی حلقه مفقوده اقتصاد جامعه شهری است

کارآفرینی حلقه مفقوده اقتصاد جامعه شهری است