مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:352023-01-22سياسي

شهرداری آماده همکاری با آموزش و پرورش در همه زمینه هاست


شهردار زنجان با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری در مدارس گفت: در اندازه وسع و توان شهرداری لیکن در صورت نیاز خارج از سقف تکالیف آماده همکاری با آموزش و پرورش هستیم چرا که دانش آموزان قشر مهمی از شهروندان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در نشست صمیمی شهرداری و شورای اسلامی شهر با اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن استناد به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با سند تحول آموزش و پرورش اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال از اجرایی نشدن این سند ابراز نارضایتی کرده و چند جمله نکته دار در این باره فرمودند.

شهردار زنجان با اشاره به گلایه مقام معظم رهبری درباره اجرایی نشدن این سند و اتفاقات پیش آمده در نتیجه این موضوع گفت: امروز نتیجه عدم توجه به موضوع را در رفتار نوجوانان می بینیم، چون به راحتی مجذوب وعده های دشمن می شوند و این یعنی ما درست عمل نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر و کف خیابان در واقع هشداری برای مسوولین در ارتباط با توجه بیشتر به سند تحول آموزش و پرورش است، افزود: باید از این اتفاقات درس بگیریم.

فیروزفر در ادامه به احساس تکلیف شهرداری در مقابل آموزش و پرورش و جامعه دانش آموزی اشاره کرد و گفت: ما مسوولیت مهمی در این باره داریم و گاها با درک برخی از مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری آماده همکاری با آموزش و پرورش در همه زمینه هاست

شهرداری آماده همکاری با آموزش و پرورش در همه زمینه هاست