مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-22اقتصادي

فراری ها باید مالیات بدهند


لایحه بودجه سال آینده از افزایش حدود 59 درصدی درآمدهای مالیاتی حکایت دارد و آنطور که مسئولان اعلام کرده اند، قرار است این میزان از محل شناسایی مودیانی که مشمول هستند و مالیات پرداخت نمی کنند، - لایحه بودجه سال آینده از افزایش حدود 59 درصدی درآمدهای مالیاتی حکایت دارد و آنطور که مسئولان اعلام کرده اند، قرار است این میزان از محل شناسایی مودیانی که مشمول هستند و مالیات پرداخت نمی کنند، تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهم طلای سیاه در بودجه دولت سال به سال کمتر می شود و نقش مالیات پررنگ تر، موضوعی که در لایحه بودجه سال آینده به خوبی قابل مشاهده است و پیش بینی افزایش حدود 59 درصدی درامدهای مالیاتی نیز مهر تایید این موضوع است.

بر این اساس، جزییات منابع بودجه دولت در سال آینده نشان می دهد که درآمدهای مالیاتی از حدود 526 هزار میلیارد تومان که در بودجه امسال مصوب شده به بیش از 838 هزارمیلیارد تومان رسیده که رشد بیش از 59 درصدی را که در سال جاری بالغ بر 3.

5 میلیون فعال اقتصادی در بخش مشاغل اظهارنامه ارائه نکرده اند.

این اتفاق در سال گذشته نیز رخ داده است؛ برای این گروه از فعالان اظهارنامه برآوردی تهیه می کنیم و بابت مالیات هایی که پرداخت نکرده اند مطالبه مالیات خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراری ها باید مالیات بدهند

فراری ها باید مالیات بدهند