مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-22سياسي

سپاه عظیم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از عظیم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است - اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و یکی از عظیم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا همه بحران ها همواره در صف اول ایستاده است.

نظری افزود: سپاه پاسداران به بیش از 1900 روستا در کرمانشاه خدمات رسانی کرد و سپاه یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و یکی از عظیم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان با تحریم و تروریستی اعلام کردن این نهاد مردمی و انقلابی که دور از عدالت و انسانیت بوده و راه به جایی نخواهد برد و این اقدام مذبوحانه محکوم به شکست است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به راه اندازی بالگرد هلال احمر در استان ادامه داد: این اقدام حرکت خوب و شاخصی بود که می تواند در خدمت رسانی بهتر به مردم در مواقع بحرانی کمک کننده باشد.

نظری با بیان اینکه هلال احمر از ابتدای سال در حوادثی مانند سیل روستای آهنگران و تصادف گردنه نقره کمر تفرش اقدامات خوبی انجام داد خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر نیازمند کمک خیرین برای تأمین و تجهیز تجهیزات است چرا که مسئولیت های زیادی بر عهده دارد اما در عین حال منابع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه عظیم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

سپاه عظیم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است