مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-22اجتماعي

راه اندازی هیات مذهبی ویژه دانش آموزان دختر در جهرم


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جهرم از راه اندازی هیات دانش آموزی دختران جهرم با نام «انصارالمهدی» خبر داد.

- جهرم- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جهرم از راه اندازی هیات دانش آموزی دختران جهرم با نام انصارالمهدی خبر داد.

دانیال بهادرانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: هیأت دانش آموزی دختران انصارالمهدی (عج) همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جهرم و با نام پاتوق فرشتگان راه اندازی شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جهرم با اشاره به ایکه هیأت دانش آموزی دختران انصارالمهدی (عج) شهرستان به صورت هفتگی و عصرهای پنجشنبه در محل پاتوق فرشتگان برگزار می شود، افزود: پاتوق فرشتگان محلی است در مصلی بزرگ نماز جمعه جهرم در مجاورت امامزاده میرمحمد بن موسی (ع) که هیئت هفتگی هر هفته و با حضور دانش آموزان دختر عضو انجمن های اسلامی مدارس برپا می شود.

وی بیان کرد: از آنجا که یاد امام مهدی (عج) امید بخش، شورآفرین، آینده ساز و نشاط آور است و از آنجا که اکثر یاران مهدی (عج) جوانان هستند و جوان مظهر امید و شور و آینده بینی و نشاط است، این هیأت را انصارالمهدی (عج) نام نهاده شده که در طول سال و به صورت هفتگی در حال اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هیات مذهبی ویژه دانش آموزان دختر در جهرم

راه اندازی هیات مذهبی ویژه دانش آموزان دختر در جهرم