مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-22ورزشي

از خرید 30 هزار دلار توپ در بسکتبال تا پرونده سرقت خودرو فدراسیون


مجمع فدراسیون بسکتبال در حالی برگزار شد که ابهاماتی پیرامون بعضی از مسائل مالی این فدراسیون حل نشده باقی ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور جواد داوری رییس فدراسیون و دیگر مسئولان این فدراسیون همراه با آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و غلامرضا نوروزی نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

* گزارش عملکرد فدراسیون در غیاب رییس پیشین در آغاز این مجمع جواد داوری که اسفندماه سال گذشته ریhست فدراسیون را بر عهده گرفت، با یادآوری اینکه در این مجمع باید گزارش عملکرد 1400 ارائه شود اما آقای رامین طباطبایی (رییس پیشین فدراسیون) حضور ندارد، به تشریح گزارش مربوطه پرداخت.

وی در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه به دلیل کرونا شرایط خاصی را سپری کردیم، گفت: در راستای توجه به اردوهای تیم ملی، اعزام های متعدد را داشتیم.

تا به امروز 19 اعزام داشتیم و تا پایان سال 2 اعزام دیگر هم خواهیم داشت که مربوط به پنجره پایانی انتخابی جام جهانی می شود.

وی با اشاره به طرح استعدادیابی و آغاز آن از شهرستان ها خاطرنشان کرد: گروه استعدادیابی کار خودشان را در 8 منطقه آغاز کردند و کار به خوبی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خرید 30 هزار دلار توپ در بسکتبال تا پرونده سرقت خودرو فدراسیون

از خرید 30 هزار دلار توپ در بسکتبال تا پرونده سرقت خودرو فدراسیون