مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:202023-01-22حوادث

حواس پرتی راننده حادثه آفرید


رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احسان مؤمنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری، پایین تر از سیمون بولیوار و واژگون شدن این سواری بروی سقف بدون مصدوم طی روز جاری امروز خبر داد.

وی گفت: در ساعت 09:40 صبح دیروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری ال نود با سواری هیوندای در مسیر شمال به جنوب بزرگراه باکری، پایین تر از سیمون بولیوار و واژگون شدن این سواری، بلافاصله گشت تصادفات پلیس بزرگراه های پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ مؤمنی افزود: با حضور کارشناسان در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که راننده ال نود به علت عدم توجه به جلو با سواری هیوندای برخورد کرده و سپس واژگون می شود که با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا شد.

وی گفت: در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواس پرتی راننده حادثه آفرید

حواس پرتی راننده حادثه آفرید