مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-22اجتماعي

بازگشت164 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه کدکن


با پیگیری های آموزش و پرورش منطقه کدکن 164 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه کدکن شناسایی و به تحصیل بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، غلامحسین معتمدی با اشاره به طرح شهید محمودوند که  برای شناسایی و بازگشت به تحصیل دانش آموزان تارک تحصیل و بازمانده از تحصیل طراحی شده است، اظهار کرد: با پیگیری های حوزه معاون آموزش و شورای معاونین منطقه کدکن 164 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه کدکن شناسایی شدند.

رییس آموزش و پرورش منطقه کدکن افزود: دانش آموزان شناسایی شده برای بازگشت به تحصیل به مدارس و مراکز معرفی  و خدمات مشاوره ای آغاز شده است، تا وضعیت ترک تحصیل آن ها مشخص و اقدامات لازم برای بازگشت به تحصیل وثبت نام آن ها فراهم شود.

وی گفت: بدون تردید دانش آموز بی سواد و بیکار، آسیب اجتماعی بیشتری نسبت به دانش آموزی دارد که در حال تحصیل است و یا با مدرک دیپلم فارغ التحصیل شده اند.

رییس آموزش و پرورش منطقه کدکن افزود: دراین راستا و در استمرار طرح عدالت آموزشی اهمیت جذب بازماندگان از تحصیل در همه مقاطع تحصیلی مشخص می گردد لذا در راه جذب و شناسایی عده ای از این عزیزان بیشتر موارد برای بازگشت به تحصیل  دانش آموزان بدلیل سن بالا نیاز به تشکیل کمیسیون خاص است؛ که این امر همزمان با ثبت نام آنان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت164 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه کدکن

بازگشت164 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه کدکن