مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-22سياسي

پیام رییس سازمان سینمایی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان


محمد خزاعی در پیامی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران این رویداد را گامی برای تحقق رشد فردی و اجتماعی مخاطبان و سرفصل های مهمی نظیر فضیلت جویی و عدالت محوری دانست.

- به گزارش خبرگزاری فارس، در متن پیام محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران همزمان با برگزاری این رویداد آمده است: ایده برگزاری المپیاد فیلمسازی نوجوانان عینیت بخشیدن به آموزه فرهنگی مکتب درخشان اسلام عزیز است که بر یادگیری، علم آموزی و تربیت کودکان تاکید زیادی دارد؛ بطوری که این جمله درخشان در جوامع اسلامی از دیرباز زینت بخش مکتب خانه ها و دارالعلم ها بوده است: العلم فی الصغر کالنقش فی الحجر به این معنا که آموختن دانش اعم از علم، ادب، هنر و تربیت در دوران کودکی همانند نقشی بر لوح دل و جان کودکان حک و ماندگار می شود.

برگزاری ششمین دوره المپیاد فیلمسازی نشان از استمرار و تداوم راهی دارد که نتایج و ثمرات درخشانی را در مسیر شناسایی استعدادهای درخشان که پشتوانه ای برای آینده سینمای ایران هستند، به نمایش گذاشته است.

تجربه اجرای ادوار المپیاد ثابت کرده است که مهارت هایی مانند ایده پردازی، خلق شخصیت و حتی فیلمسازی در کارگاه ذهن و اندیشه بچه ها براحتی قابل فراگیری است و استعدادهای برجسته توانسته اند به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس سازمان سینمایی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان

پیام رییس سازمان سینمایی به ششمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان