مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 16:152023-01-22سياسي

مدیران البرزاز تمامی اختیاراتشان برای حل مشکلات مردم استفاده کنند


در هر پست و مسئولیتی که هستیم، وظیفه ای جز اتخاذ تدبیر برای حل مشکلات مردم نداریم و باید از تمامی اختیارات خود در این راستا استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب و تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) افزود: ستاد ازدواج جوانان در شهرستان های استان نیز تشکیل شود و فرمانداران با توجه ویژه برای این امر ورود کنند.

وی ادامه داد: ایجاد بسترهای اشتغال و تأمین مسکن جوانان از مهمترین برنامه های فرمانداران در استان باشد و گزارش دقیقی از روند اقدامات در این خصوص ارائه دهند.

عبداللهی گفت: معاونین و فرمانداران بر امور حوزه های خود تسلط و اشراف داشته باشند و برای حل موضوعات، چاره اندیشی کنند.

وی افزود: رسیدگی به مسائل شهرک های صنعتی و ایجاد تسهیلات بویژه در حوزه زیرساخت ها برای اشتغالزایی و تولید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: فرمانداران به اختیارات خود آگاه باشند و تعامل خود را با مدیران استان افزایش دهند و مسائل حوزه خود را از این طریق حل و فصل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه گلخانه ها در استان، فرمانداران را موظف کرد که همراهی لازم را با سرمایه گذاران و کشاورزان برای تغییر نوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران البرزاز تمامی اختیاراتشان برای حل مشکلات مردم استفاده کنند

مدیران البرزاز تمامی اختیاراتشان برای حل مشکلات مردم استفاده کنند