مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-22سياسي

تخریب ساختمان های مسکونی غیرمجاز در باقرشهر


ساختمان های مسکونی که بدون اخذ مجوزهای قانونی در باقرشهر احداث شده بود، با صدور رای قطعی کمیسیون ماده 100 شهرداری تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حکم تخریب تعداد 10 ساختمان مسکونی که بدون اخذ مجوزهای قانونی در باقرشهر احداث شده بودند، با صدور رای قطعی تخریب کمیسیون ماده 100 شهرداری و با حضور ریاست دادگاه بخش کهریزک، بخشدار کهریزک، شهردار باقرشهر، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری باقرشهر اجرا شد.

  محسن قضاتلو شهردار باقرشهر در حاشیه اجرای این حکم اظهار کرد: این ساخت و ساز های غیراصولی علاوه بر آسیب جدی به سیمای شهری، به دلیل عدم رعایت اصول فنی و شهرسازی مشکلاتی ازجمله تعرض به معابر عمومی را به همراه دارند.

وی افزود: پس از اخطار و اقدامات اقناعی متعدد قبلی، با هماهنگی های بعمل آمده، برابر رای قطعی کمیسیون ماده صد و آرای قضایی، 10 ملک دارای اضافه بنا و تخلفات ساختمانی که بدون مجوز در سطح شهر احداث شده بود، تخریب شد همچنین تعداد 8 مورد ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز انجام گرفت.

شهردار باقرشهر با تاکید بر اینکه مدیریت شهری با افراد سودجو در حفظ و حراست از حقوق شهروندان، هیچگونه تعارفی ندارد، افزود: متخلفین با تبعیت از قانون، نسبت به پیگیری مطالبات خود از مسیر درست و قانونی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساختمان های مسکونی غیرمجاز در باقرشهر

تخریب ساختمان های مسکونی غیرمجاز در باقرشهر