مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:502023-01-22سياسي

1160 نوعروس نیازمند اردبیلی راهی خانه بخت شدند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، هزار و 160 نفر از نوعروسان تحت حمایت با همیاری خیران و نیکوکاران در تامین جهیزیه، - ایسنا/اردبیل مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، هزار و 160 نفر از نوعروسان تحت حمایت با همیاری خیران و نیکوکاران در تامین جهیزیه، زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

علیرضا حسین نژاد 2 بهمن در مراسم توزیع 250 سری جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت که به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر برگزار شد، گفت: مرحله چهارم توزیع جهیزیه در بین نوعروسان با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون تومان به انجام رسید تا همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) نوعروسان تحت حمایت راهی خانه بخت شوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون طی این چهار مرحله، 1160 نوعروس زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند، بیان کرد: 29 میلیارد تومان جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جارو برقی در بین نوعروسان تحت حمایت توزیع شده است.

حسین نژاد با بیان اینکه تمامی جهیزیه های اهدایی از اجناس باکیفیت ایرانی تهیه شده است، افزود: این امر به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی نیز کمک می کند که امیدواریم در آینده بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1160 نوعروس نیازمند اردبیلی راهی خانه بخت شدند

1160 نوعروس نیازمند اردبیلی راهی خانه بخت شدند