مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 بهمن 1401 ساعت 15:452023-01-22فرهنگي

خزاعی:همه فیلم های جشنواره فجر را دیده ام/ تفاوت ها را خواهید دید


محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی مطرح کرد که به شخصه فیلم های بخش مسابقه ملی و بین الملل جشنواره را دیده ام و شاخص ها و تمایزات بسیار زیادی در مقایسه با دوره های گذشته در این آثار مشهود است.

- به گزارش خبرگزاری فارس، در فاصله چند روز مانده به شروع چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به همراه علیرضا اسماعیلی مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی از دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کاری این دوره جشنواره قرار گرفت.

محمد خزاعی در جمع مدیران جشنواره ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی ستاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: جشنواره فیلم فجر به مثابه میراث فرهنگی و هنری کشور، تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته تا به اینجا رسیده است بنابراین وظیفه همه ما اعم از سینماگران، هنرمندان، اصحاب رسانه، منتقدان و متولیان است که در حفظ این میراث کوشا باشیم.

رشد و بالندگی این درخت ریشه دار و پرثمر، به نفع سینمای این مرز و بوم و تاریخ و فرهنگ ماست.

رییس سازمان سینمایی با اشاره به روند مطلوب و قابل توجه فعالیت ها و برنامه های این دوره جشنواره عنوان کرد: در این دوره جشنواره شاهد خلاقیت ها و شاخص های بسیار متمایزی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی:همه فیلم های جشنواره فجر را دیده ام/ تفاوت ها را خواهید دید

خزاعی:همه فیلم های جشنواره فجر را دیده ام/ تفاوت ها را خواهید دید